Wij hebben besloten niet samen te werken met de organisatie van Miss World Nederland en zullen dus op geen enkele wijze diensten aanbieden aan deze partij.

Tijden enkele gesprekken is naar voren gekomen dat de visie over het ondernemerschap en de wijze waarop wordt gewerkt door deze organisatie op geen enkele wijze aansluit bij de visie en missie van De Nederlandse Omroep danwel onze merken. Helaas deed de organisatie dit in eerste instantie wel zo op ons overkomen en dat is iets wat wij ten zeerste betreuren.

De reden dat wij hier een apart bericht aan wijden heeft te maken met de vele vragen die wij krijgen. Mocht de organisatie van Miss World Nederland u benaderen en hierbij aangeven, samen te werken met De Nederlandse Omroep danwel onze merken of projecten dan betreuren wij dit ten zeerste. Wij werken op geen enkele wijze samen met deze partij en zijn ook niet van plan dit in de toekomst te gaan doen. Ook leveren wij geen diensten aan deze partij noch zullen wij dit in de toekomst gaan doen.

Wij wensen de organisatie van Miss World Nederland veel succes met het organiseren van hun verkiezing.